Second hand: Västerbotten.

Västerbotten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj.. jag bor i umeå och det finns mängder av bra 2hand-affärer här.. ska skriva när jag orkar

2007-02-18 @ 23:21:58
Postat av: Anna

Förutom de uppenbara Myrorna och Kupan i Skellefteå så finns det en antikaffär i Burträsk som ändrat stil till lite av loppis och "modernare" antikaffär. Bla har de till salu ett helt varulager av gamla broscher och halsband från 60-talet, nya i kartong! Finns i alla tänkbara modeller, färger och längder för 60 kr styck! 40 kr styck för broscherna! Jag var helt fascinerad när jag sist besökte denna affär. De hade även lite handväskor mm från 50/60-talet, men halsbanden var den stora behållningen! De hade låda efter låda efter låda med dessa skönheter! Almqvist heter familjen som driver den, öppet måndagkvällar eller efter ök.

2007-02-22 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0