Datordöden & jag.

Igår bestämde sig min dator för att döden dö. Så efter ett ganska svaga upplivningsförsök så åkte jag till datorfabriken och inhandlade en ny idag. Ny mobiltelefon förra veckan, ny dator idag, nu är jag teknikkittad för resten av livet - minst! Tråkigast är att den här nya datorn ännu är tom på bilder, musik och texter. (Därav mitt bildlösa inlägg.)

På begäran kommer nu min önskelista för år 2007.
- Blå paljettskor från Din Sko.
- Jultomten i keramik av Jakob Robertsson, Rörstrand. Typsikt om den har hunnit utgå.
- Dollar.
Boken "Hemma hos diktatorn" av Peter York.
-  Gammalt julgranspynt.
- Boken "Wilhelm Kåge - keramikens mästare" av Gisela Eronn.
- Ett till rött LINNARP.
- I, Claudius.

Fortsättning följer - vilken nagelbitare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0