Trend? Trend!

Stelt silverhalsband.

Jag har en livslång kärlek till alla mina "fynd". När jag backar bakåt i min blogg så ser jag ingenting som jag nu, idag, tycker är fult eller som jag ångrar att jag köpte. Vilket borde betyda att jag inte köper trendiga saker utan håller mig till en superklassisk stil...? Ändock så älskar jag spjutspetstrender så som neon, lackleggings och konformade klackar. Enkelt sammanfattat; jag gillar gamla, ärvda ting och det nynya.

Återstår att se om jag gillar lackleggings om 3 år.

Halsringen på bilden fick jag ärva av bästa A för cirka 5 år sedan.  Hon tyckte inte tyckte att "gamla tanter med rynkig hals" ska bära sådana halsringar längre. Jag älskar den! Tjock, i silver och schnygg.

Kommentarer
Postat av: bea

a, jätttefin :D

2007-09-11 @ 23:28:48
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: Anna Krimskrams

bea: Tack! :D

2007-09-17 @ 17:00:35
URL: http://krimskrams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0