Secondhand bling-bling.

Silverhänge med ametist.

Jag använder nästa aldrig halsband så den här berlocken tänkte jag fästa på ett armband istället.Berlocken köpte jag i favorit-secondhandbutiken i julas för 5 kronor. Silver och med en liten ametist infattad. Jag fortsätter att verkligen gilla stenar i smycken men inte på det där Kumkum-sättet. Vet inte hur jag ska förklara det bättre.
 
Nu måste svärmor snart komma så att hon får lära mig hur man skapar snygga smycken -
jag kan noll om det men vill väldigt gärna lära mig.

Kommentarer
Postat av: J.

Åh vad fint! Säg till om du tröttnar så kan jag köpa den för 10 kr. ;-)

2008-02-06 @ 14:31:26
Postat av: Annie

Vet precis vad du menar. Enkla infattningar gillar jag! Jag bjuder 15:- ;D

2008-02-06 @ 15:26:42
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: Anna Krimskrams

J: Haha - ok!
Annie: Enkla infattningar absolut - vill jag ha en kumkum-ring kan jag ju gå till Indiska. Vilken dramatisk budgivning det blev helt plötsligt! :D

2008-02-07 @ 11:51:54
URL: http://krimskrams.webblogg.se
Postat av: e

En sån fick jag i dop-present!

2008-02-18 @ 23:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0