Feng skit.

skor

När man ska flytta måste man rensa. Så nu är min skogarderob 14 par skor fattigare. De här är mina 92 (par) favoritskor!

Perspektiv.

I år fyller Morten Harket 50 år. Och jag kan inte bestämma mig för om det gör att jag känner mig ung eller gammal.

2009!

Gammal granatbrosch.

Har haft ett finfint jul-och nyårsfirande!
Julfirandet var hemhemma i Småland och nyårsfirandet skedde i Stockholm, mellan ommålningar av lägenheten där. Nu kan jag bocka av "Bli nersprutad av champagne" -  det tackar vi Stockholm för!

Men nu är jag tillbaka i Linköping för att ganska så snabbt avsluta mitt Linköpingsliv. Det åker ner i kartonger, ut till soptunnan, och in i dammsugaren. Vilken dramaqueen jag är.

Har inte riktigt full fokus på bloggen just nu som ni märker. Men det ska det bli ändring på nu.

På bilden syns kanske finaste julklappen; en stor gammal brosch med granater. Jag som älskar granater!
Fick den av av min sambos brors sambo. Total lycka!

RSS 2.0