Spara vs. Slänga.

Det här med att spara eller slänga saker kan vara jobbigt. Vissa är mer för att slänga och andra hamstrar och sparar allt. Jag resonerar så här: 
Udda, roliga accessoarer, skor, väskor och kläder sparar jag.
Dussinplaggen; HM:s enfärgade toppar, slitna gymnastikskor, enkla jeans och liknande åker till insamlingar eller sopberget.  

Min mamma har, som tur är, resonerat på liknande sätt. Den här kornblå och vita klänningen hade hon på sig när hon åkte hem från BB med min nyfödda bror. Den är ett kul dokument från 1970-talet. Och ja; den är extremt kortkort.

15212-24

Kommentarer
Postat av: Linda

Guuuu så söt! Ser inte ut som om man måste vara gravidtjock för att ha dem?

2006-01-02 @ 12:39:50
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: Anna

Det är ingen mammaklänning, min mamma var bara väldigt tiny. :)

2006-01-02 @ 13:12:30
URL: http://krimskrams.webblogg.se/
Postat av: kaiza

söt söt;)
haha använder du den?
kram

2006-11-07 @ 13:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0