Tre oglamorösa ringar.

15212-53

Ringar är mitt absoluta favoritsmycke så jag har en hel del ringar. Och behöver ständigt fler!

Den vänstra är en gammal herrklackring med monogram. Den är en slags kopparmässinglegering tror jag. Brukar använda den ibland på mina "mest herrliknande" (läs: tjockaste) fingrar.
Köpt på loppmarknad i somras för 5 kr.

Den mittersta är en gammal ring i tenn märkt: SWEDEN. Den är rätt häftig för den är så stor, jag gillar stora ringar, ju större desto bättre och så har flera peroner sagt att den ser "äcklig" ut. :)
Köpt på loppmarknad i våras för 20 kr.

Den till höger är inte speciellt gammal, en finsk Kalevalaring i brons. Kalevalasmycken har varit ute så länge nu så jag tror starkt på att de kommer bli superinne.
Köpt på loppmarknad i våras för 15 kr.

Kommentarer
Postat av: julia

hej!
detsamma! din blogg är den första riktigt intressanta 'modeblogg' jag läst!

jag älskar krimskrams, och det bästa stället att hitta det på- är i små undangömda secondhand-affärer!

vi hörs!

2006-01-08 @ 14:44:13
URL: http://my-costume.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack så jättemycket. :) Vi ses i närmaste secondhandaffär!

2006-01-08 @ 15:34:47
URL: http://krimskrams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0