Snodd lista. (Hej Höst!)

Ten must-buys for fall


(Snodd från Linda_K)
  1. Something red. OM. Jeans, skor, väskor, kappa, tröjor -alles.
  2. Black leggings. Ja.
  3. Sweater dresses. Tror inte det.
  4. Booties. Mm...Swear.
  5. Capes. Ja, och förmodligen den snyggaste som existerar.
  6. Patents. Ja, skärp, skor, väska, stövlar. Men inga svarta lackpumps - än.
  7. Plaids. Ja, väska och..eh....mammaklänning.
  8. Cropped jackets. Ja, men den känns inte så höstig...så; Nej.
  9. Oversize bags. Vadå oversize? Hur stort är det? Jag har stora väskor men inga monster...
  10. Tailored shorts. Nä, shorts är inte för mig.
Måste lägga till några saker:

    11. Tjocka stumpor.  Ja.
    12. Grått, grått, grått. Ja, väska.
    13. Skinn, skinn, skinn. Ja, Jacka, kappa, kjol. Men ingen snygg svart skinnväska....hm....måste fixas!
    14. Hundtandsmönster. Inte än.
    15. Hemstickat. Ja, en gråvit sjal.


Kommentarer
Postat av: Linda K

apropå hundtand finns det en bedårande liten kvavaj i svart och vitt med rundad krage, trekvartsärm och stora knappar på H&M. To die for, men jag måste besinna mig :(

2006-06-14 @ 21:28:19
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: Anna Krimskrams

Linda K: Jag har sett den, det var den jag tänkte på när jag skrev hundtandsmönster :) Jag obsessar lite om hundtandsmönstrat just nu...snyyyyyyggt.

2006-06-14 @ 22:11:45
URL: http://krimskrams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0