Lyckoknappar.

4 gamla knappar

Oj vad jag har saknat den här bloggen - och att läsa alla andras! Har ett digert arbete framför mig med att läsa i kapp känner jag.

Har precis varit hos naprapaten (igen) och nu verkar det ryggonda ha gett med sig - peppar, peppar, ta i trä.

De här fyra knapparna i vinröd och gul bakelit (iiiiiih) fyndade jag för en femma i en av mina favoritsecondhandbutiker.

Nu kommer den självklara frågan: Vad ska jag göra med dem?
Svaret är lika uppenbart: Ingen aning!


Just ligger de på köksbordet med 65832 andra prylar som gör mig helt galet glad.
Inga lyckopiller göre sig besvär - jag shoppar gamla knappar.

Kommentarer
Postat av: Kimp

- Sätta dom på silverringar o ha i öronen?
- Byt ut nå gamla fula knappar på en skjorta- som manchettknappar?
- Fäst dom på en handväska?
- Limma upp dom på en träskiva och rama in utan glas?
Jag ser pysslet framför mig och vill också fynda saker som man kan ha kul med, eller bara ha liggandes på ett bord :)

2007-06-07 @ 16:13:18
Postat av: Ida

Sätt dem fram på en kjol och gör fejkad knapprad kan vara snyggt på en kjol med hög midja.. kanske i jeans.

2007-06-07 @ 18:22:09
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Anna Krimskrams

Kimp: Ser jag ut som ett dagis eller? "Limma upp dem på en träskiva"? :) Jag har massor med "ligga på ett bord-saker", kom och fynda med mig!
Ida: Kjol lät snyggt!

2007-06-08 @ 11:57:02
URL: http://krimskrams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0