1 par skor, 16 klänningar och 23 väskor.

Glittriga skor från NY.

Har ju tidigare visat de här skorna i brunt och så klart kan man ju ha ett par skor i flera än en färg. Så jag fick ett par svarta också. Glittrar fint när man svänger sina lurviga!

Just nu har jag även 16 stycken långklänningar från New York liggandes på vår gästsäng. Och jag som inte ens varit där än! Klänningarna ska provas av en kompis till mig ikväll och så ska jag försöka sälja några till henne. Klänningarna är inga secondhandklänningar så de kanske inte platsar att visa dem på bloggen?

Nu ska jag iaf börja packa inför NY-resan! 2 resväskor x 23 kg får man visst ha med sig.
Men det blir på returresan det!

Kommentarer
Postat av: miri

JO!!!!
visa dem! :)

2007-10-20 @ 13:34:38
URL: http://bookofmiri.blogg.se
Postat av: Ida

Du har ju ägt dem först, om är till salu så måste de väl räknas som second hand eller hur. :) Hoppas du har det bra i det stora äpplet!!! Visa klänningarna när du kommer hem!!!

2007-10-28 @ 18:49:29
URL: http://shopblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0