Flytt.

Nu är man tillbaka efter några dagar i Stockholm. Anledningen till besöket var att spana in vår nya lägenhet. Eftersom jag är sjukligt intresserad av prylar så var det glädjande att se att den nya lägenheten är större än den vi har nu.
Hurra! Plats för ännu fler prylar! Dessutom har den nya lägenheten balkong, och en ganska stor sådan också. Tapeterna får man dock göra något åt; rosablommigt och med bårder. Inte min stil. Men allt löser sig med litervis av vit färg har jag hört.

Hann med ett besök på Skogskyrkogården också. Väldigt fint.
Hann också med två besök till Svenskt tenn. Väldigt fint där med.

Nu blir det rensa och packa !

Kommentarer
Postat av: sigrid



gud vad kul att du flyttat till stockholm! lite trist dock att jag snart flyttar hörifrån. men hojta till om du skulle vilja ses! kram kram sigrid

2008-11-04 @ 13:17:51
URL: http://sigrids.se
Postat av: Kimp

Hoj! Ååååh glömde fråga om lghten!!! Vi får prata mer sen, mamma kommer gärna o flyttstädar om det inte är gjort :) hon preliminärbokade det 22-23/11 tror jag ;)



Tack tack för förmiddagskaffe-shopping-eftermiddagskaffe-stunden! :D



Kram kram

2008-11-04 @ 21:12:08
Postat av: Anna Krimskrams

sigrid: Ja, det ska bli riktigt kul, har bara inte riktigt packat och lämnat Linköping ännu. Men ses, det måste vi ju!



Kimp: Haha! Men hon behöver inte flyttstäda! Tack själv, vi ses snart!? :)

2008-11-05 @ 11:24:12
URL: http://krimskrams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0