Varumärken.

Hittade en lista att fylla i hos Annie. Sagt och gjort!

KLÄDER

Skor: Acne, Michael Kors, Givenchy, Swear, Lanvin, Bally m.m.
Sneakers: Reebok, Adidas, Miu Miu.
Jeans: Acne eller Cheap Monday.
T-shirt: American Apparel.
Underkläder: HM, Lindex, Calvin Klein.

ACCESSOARER
Väska: Miu Miu, Alexander McQueen, och så en jäkla massa secondhandfynd, bl.a. Bottega Veneta, Dior, Lacoste, Pierre Cardin m.m.
Plånbok: MbMJ.
Solglasögon: Balenciaga.
Klocka: DKNY.

TEKNIK
Tv: TjockTV!
Mobiltelefon: Nokia Prism.
Mp3: En gammal vit?
Dator: E-system med HPw2207h

BADRUM
Tandkräm: Billigast möjliga. Just nu........(olidlig spänning)........Pepsodent! 
Tvål: En jäkla massa Savon de Marseille. (Jag hamstrade när jag var i Frankrike förra året, kom väl hem med 4 kg tvål.)
Parfym: Marc Jacobs Blush och Hermes 24 Faubourg.
Medicin: Nej.
Vitamin: Nej.
Huvudvärkstablett: Ipren, Alvedon, Ibumetin - alles!

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Sällan.
Vin: Vad som helst som är rött, lite jäst, lite kolsyrat, lite unket - no worries, jag dricker det.
Bröd: Dr Sterns! Har ni inte provat så prova! Färskare och godare än hembakat.
Glass: Walnut från SIA.....men jag kan aldrig hitta den i affärerna. :(

HEMMA
Säng: Ikea
Lakan: Alf Bergqvists gamla. Handvävda, handknypplade spetsar, handbroderade. Manglade.
Espressomaskin: En klassisk Don Pedro från Nils Johan. Snyggare kaffebryggare och godare kaffe får man leta efter.
Kylskåp: Risigt halvskåp.

FÄRDMEDEL
Bil: Ford Focus. Men inget körtkort. Eeeeeeeh. 
Taxibolag: Ja, men bara när jag reser till och från Arlanda efter att jag besökt K i New York.
Cykel: Ett hittebarn som pappa snoffsade till.


Kommentarer
Postat av: Annie

Hej vilken bra lista!

Hehe, gillar det du skrev om rödvin :D

2008-09-29 @ 13:12:01
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: Anna Krimskrams

Annie: Det där om rödvin är helt sant. Är det rött, så är det gott! :D

2008-09-30 @ 13:31:48
URL: http://krimskrams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0