Drink + trikå

Drinkar.

Vilken sommarhetta! Nu blir det drinkar på le balkong, i glas av Gabriella Höglin.

Skulle det mot förmodan dyka upp lite kyla så, no worries, jag köpte trikåtyg i går som en besatt. Inspirerad av Sura Tantens bloggande om scarfs från Topshop satte jag av mot Ohlssons tyger, hittade finfina trikåer för 29 kr metern.

Tygletandet igår genomförde jag tillsammans med bästa Ida.
Så himla roligt att träffa folk som man direkt klickklickklickar med!

PS. Krukan är secondhand. Visste väl att den skulle komma väl till pass. Tänk på det alla fengshuiare...

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan inte hålla med mera! Har tänkt på det flera gånger, så himla härligt att träffa nån man klickar med sådär superdirekt. Jag är skitglad att du flyttat till stockholm!!!

2009-04-26 @ 00:16:26
URL: http://shopblogg.webblogg.se/
Postat av: Anna Krimskrams

Ida: Jag med!! Yay! :D

2009-04-27 @ 13:58:54
URL: http://krimskrams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0