8 centimeter benvita örhängen.

Benvita örhängen.

Ett par gigantiska örhängen om dagen är bra för magen. Eh, nej...men för själen!

Fått för cirka ett år sen av K i NY, köpta under sent 80-tal.
Snart kanske jag visat alla 43 paren jag fått av henne? Hemska tanke!

Blingbling.

Vintage clip.

Ännu ett par stora vintageörhängen som jag fått av K i New York. Köpta på 80-talet. Partaj!

Gigantiska örhängen = kärlek.

Gigantiska örhängen.

Ett par favoritörhängen. Nästan de största jag har, de snuddar vid axlarna ibland.
Köpta i New Yok på 80-talet av bästa K, och förra året fick jag dem av henne.

Omöjligt att inte vara på festhumör med dessa dinglandes i öronen!

Drink + trikå

Drinkar.

Vilken sommarhetta! Nu blir det drinkar på le balkong, i glas av Gabriella Höglin.

Skulle det mot förmodan dyka upp lite kyla så, no worries, jag köpte trikåtyg i går som en besatt. Inspirerad av Sura Tantens bloggande om scarfs från Topshop satte jag av mot Ohlssons tyger, hittade finfina trikåer för 29 kr metern.

Tygletandet igår genomförde jag tillsammans med bästa Ida.
Så himla roligt att träffa folk som man direkt klickklickklickar med!

PS. Krukan är secondhand. Visste väl att den skulle komma väl till pass. Tänk på det alla fengshuiare...

Gloria & jag.

Kofta fr Gloria Sachs.

Den här koftan är min uniform. Ett av mina bästa secondhandköp i New York! Köptes i en vintagebutik på Upper East om jag minns rätt, tillsammans med en hellång, svart, sammetscape med stor huva. Capen är det flottaste plagg jag äger, ska visa den sen.

Koftan är från det numerade insomnade märket Gloria Sachs.

RSS 2.0