Brosch före slakt.

Brosch som ska bli ring.

Här är en till brosch som jag fyndade under sommarens loppissafari. 4 x 4 cm och lagom stor för att jag ska knipsa av nålen baktill och göra om den till ring. Trots allt är det ju ringar som ligger mig varmast om hjärtat.

Var inne på Panduro och letade efter en ring i silver att limma på men de hade inga.
Var i Stockholm kan man finna silverringar? Hilfe!  

Tro det eller ej: bild på väskan!

Väska från Lanvin. Väska från Lanvin.

Här är den Ida!

Jag borde snart inte våga kalla mig bloggare med den här uppdateringstakten. Men, här är den i alla fall; min fina väska från Lanvin! Vintage såklart, K köpte den sent 80-tal - tidigt 90-tal i New York.
Funkar både att bära i handen och på axeln.

Första lediga helgen på länge nu.
Måste ut och korrigera ett hjärnsläpp som jag drabbades av igår: H
ittade finaste saken och köpte den inte! 
Regnskogskövling och svininfluensa - vik hädan - vi pratar seriösa problem här.

Krimskrams + Lanvin = Sant.

Jag är en av få som fortfarande semestrar tror jag, hos mig är det i alla fall högsommar! Har loppisfyndat, grillat, badat och fyllt år - allt in absurdum dessutom.

Bästa bloggrelaterade presenten måste vara en vintageväska från Lanvin. Kärlek!

RSS 2.0