...

Jag har haft ett långt bloggbreak, jag vet.

Den 21 november 2009 så fick vi reda på att min mamma har drabbats av cancer och sedan dess är ingenting sig likt. Man upptäckte en tumör i hjärnan, den opererades bort i december, sen hittade man modertumören som sitter i ena njuren. Sen upptäcker men flera tumörer i hjärnan och den 7 april tar man med hjälp av gammakniv bort 11(!) tumörer i hjärnan på mamma. Nu är det bara en enda lång väntan på besked, utlåtanden, provtagningar med mera som man tar sig igenom på olika sätt.

Att blogga om prylar kan ju också vara ett sätt?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fy, vad hemskt för er att gå igenom detta! Förstår att världen är upp och ner just nu. Du är iaf väldigt välkommen tillbaka till bloggvärlden, vi har saknat dig och din känsla för fynd.

2010-07-25 @ 18:40:35
Postat av: Sandraaaaaaaaa

Herregud.. Hoppas verkligen att det löser sig.

/All kärlek

2010-08-23 @ 18:23:30
Postat av: Michael Kors Outlet Online

Michael Kors Outlet Online on the brand new Orleans market place which i have offered Cap" George Orders to create enquiry into his perform & if any element with this sort appears.

2012-07-23 @ 11:20:58
URL: http://www.michaelkorskors-outlet.com/
Postat av: Helena

Hej, jag var inne på din blogg då och då när du var aktiv. Du gör så fina fynd. Jag undrade varför du plötsligt slutade blogga men förstår nu. Känner dig inte men känner med dig. Har själv drabbats av att nära anhöriga gått bort och det är bara så fruktansvärt sorgligt. Hoppas att du mår bättre. Kram Helena

2013-06-28 @ 21:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0